Wybierając produkty na gadżety reklamowe, warto kierować się ich rodzajem, a także rozmiarem. Dzięki temu łatwiej będzie przygotować nadruki, które przecież na takich produktach koniecznie muszą się znajdować. Najczęściej jest tak, że dany produkt ma być miłym upominkiem dla klientów i sprawić, że pozytywnie będą wspominać markę. Dzięki temu również zwiększy się ich zainteresowanie ofertą przedsiębiorstwa. Dlatego właśnie na nadruku należy umieścić niezbędne informacje, które nakierują klientów na właściwą ofertę. Jednym słowem gadżety reklamowe muszą mieć nadruki, na których będzie umieszczona nazwa reklamodawcy, a także ewentualnie inne dane kontaktowe. To znacznie ułatwi klientom kontakt z firmą i zapoznanie się z jej ofertą.Jeśli chodzi o skuteczne gadżety reklamowe, to słodycze reklamowe jak najbardziej należą do tego grona. Wszak każdy lubi takie produkty, a do tego w tej kategorii mamy naprawdę spor różnego rodzaju produktów. Dzięki temu każdy reklamodawca będzie miał możliwość wykonania takich gadżetów reklamowych, które jego zdaniem najbardziej pasują do zaplanowanej akcji promocyjnej.
Nie mniej jednak same słodycze reklamowe nie wystarczą, by oczekiwać sukcesu promocyjnego. Takie gadżety reklamowe koniecznie należy zaopatrzyć w kilka niezbędnych elementów, które w tym wypadku będą nadrukowane na ich opakowaniach. W zależności od rodzaju słodyczy takie nadruki mogą mieć mała lub nieco więcej informacji nadrukowanych. Niezależnie jednak od tego zawsze należy pamiętać o tym, by nadruki były wyraźne oraz czytelne. W przeciwnym wypadku całość może nie zainteresować klientów, a więc sam gadżet reklamowy nie spełni swojego zadania.
Jeśli chodzi o słodycze reklamowe, to na pewno opakowanie powinno zawierać logo firmy, która chce się w ten sposób promować. W przypadku cukierków mamy niewiele miejsca, a więc logo powinno w zupełności wystarczyć. W przypadku kiedy na gadżety reklamowe wybierane są czekoladki, to już mamy nieco więcej miejsca. W związku z tym na takich gadżetach reklamowych można by umieścić całą nazwę przedsiębiorstwa, a także dane kontaktowe.