Warto pamiętać o tym, że nie tylko hasła reklamowe trafiają do klientów. Równie dobrze można wykorzystać jedynie zdjęcia okazujące w ciekawy sposób oferowany produkt. Oczywiście nie chodzi o to, by potencjalnym klientom wręczać fotografie produktów czy też usług , jakie ma się w ofercie. Chodzi o to, by wykorzystać takie elementy do udekorowania gadżetu reklamowego. Oczywiście jeśli zdecydujemy się na gadżet o nieco większej powierzchni. Chodzi o to, by cały nadruk był jak najbardziej widoczny i czytelny. Dlatego też zdjęcie może stanowić tło dla napisów jak i być oddzielnym elementem nadruku. Wszystko zależeć będzie przede wszystkim od tego, co chcemy nanieść na powierzchni gadżetu reklamowego, jak i to co chcemy przekazać potencjalnym klientom. Najważniejsze, by całość była czytelna. Tylko wtedy zainteresujemy przyszłych klientów swoją ofertą promowaną wybranym gadżetem.Jednym słowem kubki reklamowe ze zdjęciem to doskonały pomysł. Wszystko to dlatego, że zamiast slow będzie zdjęcie. Dzięki temu nie trzeba czytać o tym produkcie, bo do razu ma się możliwość zobaczyć jak on wygląda. Z pewnością jest to bardzo interesujące rozwiązanie. Oczywiście pod warunkiem, że chcemy zareklamować konkretny przedmiot z oferty. Nie mniej jednak można tutaj również wykorzystać zdjęcie zbiorowe wszystkich produktów z danej serii. Pod warunkiem, że będą widoczne, a także nie ma ich zbyt wiele.
Co więcej, kubki reklamowe mogą być wykorzystane także do zareklamowania całego sklepu lub firmy, W takiej sytuacji również jak najbardziej zdjęcia są możliwe do wykorzystania. Nie mniej jednak, jak nie trudno się domyślić, zamiast zdjęć produktów będziemy umieszczali na gadżecie promocyjnym fotografie placówki handlowej lub usługowej. najlepiej jej front, na którym widać nie tylko witryny, ale również logo znajdujące się nad wejściem do sklepu. Jednym słowem zdjęcie ukazuje dokładnie to co można zauważyć przechodząc obok takiego sklepu.
Jednym słowem Kubki Reklamowe ze zdjęciem zamiast treścią są bardzo dobrym pomysłem na reklamę. Pod warunkiem oczywiście, że to co mamy do przekazania klientom da się sfotografować i ukazać w takiej formie. Naturalnie wszystkie zdjęcia na gad zecie reklamowym powinny być czytelne i wyraźne, a także w intensywnych kolorach.
Artykuł współtworzony z:
http://www.tech-media.pl/blog/
Bluzy z nadrukiem